POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine RUMPLKAMRA so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino RUMPLKAMRA (v nadaljevanju »RUMPLKAMRA«) upravlja podjetje SPLETNA TRGOVINA RUMPLKAMRA, BORUT POLANEC s.p., Ložane 6A, 2231 PERNICA (v nadaljevanju »ponudnik«), ki je bilo 13.7.2016 vpisano v poslovni register Slovenije, št. 316-13-01124-2016/4.

Ob registraciji v sistem RUMPLKAMRA obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Če uporabnik kadarkoli kasneje želi svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na spletna.rumplkamra@gmail.com. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje RUMPLKAMRA, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. g) način plačila in dostave,
  8. h) časovno veljavnost ponudbe,
  9. i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
  10. j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

POSTOPEK NAKUPA

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo, mu spletna trgovina samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …). S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku.

Pred zaključkom naročila ste seznanjeni s stavkom »Strinjam se s pogoji poslovanja in prevzemam obveznost plačila«, splošnimi pogoji in z obveznostjo plačila. Z zaključitvijo naročila prevzamete obveznost plačila in kopijo naročila prejmete na podan mail. Oddaja vašega naročila vas tako zavezuje k plačilu le-tega.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

*PLAČILO PO PREDRAČUNU

Za višino provizije pri plačilu po predračunu povprašajte pri banki, preko katere izvajate plačilo. Naročilo po predračunu velja le 3 delovne dni. Tako tudi artikle po predračunu hranimo le 3 delovne dni. Po treh dneh se smatra, da od nakupa odstopate, vaše naročilo storniramo in artikle vrnemo v prodajo.

Podatki za nakazilo:

SPLETNA TRGOVINA RUMPLKAMRA, BORUT POLANEC s.p., Ložane 6A, 2231 PERNICA

TRR: SI56 3400 0102 0437 163 (SPARKASSE.), SWIFT KODA BANKE: KSPKSI22

Sklic: SI00 (+številka naročila)

*PLAČILO PREKO SISTEMA PAYPAL

Paypal predstavlja enostaven, predvsem pa varen način plačevanja naročil preko spleta. Številka vaše kreditne kartice nam kot prodajalcu ni znana. Pri plačevanju s pomočjo Paypala lahko uporabljate Viso, Mastercard, AmericanExpress,…Za pričetek uporabe sistema Paypal si morate ustvariti uporabniški račun, ki je brezplačen in uporabnikom zagotavlja anonimno, varno in hitro poslovanje.

* S KREDITNO KARTICO

Plačilo s plačilnimi karticami je mogoče preko plačilnega sistema STRIPE. Več si lahko preberete na https://stripe.com/en-si.

*PLAČILO PO POVZETJU

Vsaka stranka v primeru plačilo po povzetju plača dodaten strošek, in sicer 1,50 EUR.

CENE

Spletna cena velja za vse uporabnike RUMPLKAMRA.si Uporabnik trgovine RUMPLKAMRA.si postanete z registracijo v spletno trgovino RUMPLKAMRA.si. Vse cene ne vsebujejo DDV, saj v skladu z 94. členom ZDDV-1 nismo davčni zavezanci.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Če se kljub prizadevanjem ponudnika storitve na strani spletne trgovine objavi napačna cena, zlasti če ta precej odstopa od splošno veljavnih cen ali če so se pojavile cene »0« ali »1« evro zaradi napak v sistemu, ponudnik storitve ni dolžan dobaviti blaga po napačni ceni, ampak lahko ponudi dobavo po pravi ceni, kupec pa lahko v tem primeru bodisi ostaja pri svojem namenu, da bo blago kupil, bodisi odstopi od nakupa.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Dobroimetje na RUMPLKAMRA.si računu stranke in vsa vplačana sredstva po predračunih se ne obrestujejo.

POSTOPEK NAKUPA

  1.  Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o  statusu in vsebini naročila.
  2. Naročilo potrjeno: Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
  3. Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti na našo telefonsko številko ali preko e-maila: spletna.rumplkamra@gmail.com. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je blago že pripravljeno na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko zgoraj omenjene telefonske številke ali e-maila.

INFORMACIJE O DOSTAVI

Strošek dostave – 4,50 EUR komarkoli po Sloveniji!

Strošek dostave za naročila do 60,00 EUR znaša 4,50 EUR ne glede na število naročenih izdelkov. Pakete pošljemo z dostavno službo GLS.

V primeru dostave v paketomat GLS, je strošek dostave 3,50 EUR.

Brezplačna dostava v primeru naročila nad 60,00 EUR!

V primeru naročila nad 60,00 EUR vam nudimo brezplačno dostavo kamorkoli po Sloveniji!

*Pomembno! Brezplačna dostava ne velja za naročila preko portalov za skupinske nakupe. Prav tako brezplačna dostava ne velja, če naslovnik paketa ni prevzel in se je le-ta po 15 dneh vrnil pošiljatelju. Z neprevzemom paketa naslovnik izgubi pravico do ponovne brezplačne dostave.

DOBAVNI ROKI

Predviden rok dobave je izpisan na desni strani ob posameznem artiklu (gre za povprečen čas, v katerem uvoznik dostavi blago do nas).

Na zalogi” pomeni, da je artikel na zalogi v skladišču dobavitelja in je običajno poslan direktno iz skladišča dobavitelja, da bi s tem skrajšali dostavni rok. Potrudili se bomo, da bo naročeni artikel odpremljen v najkrajšem možnem času (običajno 5-10 delovnih dni).

O morebitnih daljših dobavnih rokih te bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da ti daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočiš in artikel bomo odstranili iz naročila ali na tvojo željo zamenjali z drugim. 

Za artikle, ki so označeni kot rok dobave ni znannimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo. Če tak artikel vendarle naročiš, ga bomo poskušali poiskati, v primeru neuspeha pa bo naročilo preklicano.

Za dostavo poskrbi dostavna služba GLS večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke ti bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

Za vse dodatne informacije nam pišite na naš email: spletna.rumplkamra@gmail.com

Neprevzem naročenega

Ko vaše naročilo obdelamo in ga oddamo na pošti, prejmete od nas sporočilo na e-mail naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, da lahko paket pričakujte v naslednjih dneh. Če vam poštar osebno paketa ne more predati, vam v nabiralnik da Obvestilo o prejeti pošiljki. Tako dolgo vas paket čaka in če ga ne prevzamete, se le-ta vrne na naš naslov.  Če iz kakršnega koli razloga Obvestila od poštarja nimate, nas prosim kontaktirajte na spletna.rumplkamra@gmail.com in posredovali vam bomo podatke, s katerimi lahko paketek dvignete brez tega listka.

Posledice neprevzema paketa:

Vrnjen paket, ki ga stranka ne prevzame, nam povzroči dodatne stroške, ki jih moramo plačati dostavljalcu mi. Takšni stranki v prihodnosti vnovična naročila odpremimo le po predhodnem plačilu preko predračuna ali s paypal kartico. Plačilo po povzetju žal ni več možno.

Vsakršno namensko povzročanje škode z naročanjem in neprevzemom naročenega (lažna naročila), se da izslediti in ob sumu na to bomo primer in IP naslov predali odgovornim službam v nadaljno obravnavo kot zlorabo.

Nakup za pravne osebe

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo blaga lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Vračilo kupnine žal ni možno. Spletna trgovina RUMPLKAMRA.si ni namenjen le fizičnim osebam, temveč tudi poslovnim uporabnikom.

Postopek nakupa je popolnoma enak, le da pri izbiri načina plačila »podrobnosti plačila« (korak 2) vpišete podatke podjetja in veljavno davčno številko. Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: spletna.rumplkamra@gmail.com

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov podjetja: SPLETNA TRGOVINA RUMPLKAMRA, Borut Polanec s.p., Ložane 6 a, 2231 Pernica.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot-1, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

Obrazec najdete TUKAJ.

NESKLADNOST BLAGA

Neskladnost blaga velja za pogodbe, sklenjene po začetku uveljavitve Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1), od vključno 26. 01. 2023 naprej.

Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz Zakona o varstvu potrošnikov, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih ima blago v času dobave.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na potrošniku).

Ko potrošnik prodajalca obvesti o neskladnosti, ima prodajalec na voljo največ 30 dni, da brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika. Prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja in prevoza.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, odpravo napake (če je ta mogoča) ali odstopom od pogodbe in povračilom celotne kupnine.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost ter je potrošnik izrecno in ločeno sprejel to odstopanje (poškodovana embalaža).

Potrošnik (fizična oseba) lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema zahtevka.

O obstoju neskladnosti blaga nas lahko obvestite:

  • pisno na naslov SPLETNA TRGOVINA RUMPLKAMRA, Borut Polanec s.p., Ložane 6 a, 2231 Pernica,
  • pisno na elektronski naslov spletna.rumplkamra@gmail.com

Obvezno je potrebno izpolniti obrazec za uveljavljanje pravice ob ugotovitvi neskladnosti blaga. Najdete ga TUKAJ.

VRNJENI ARTIKLI

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na RUMPLKAMRA.si vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu.

Artiklov, ki so kategorizirani kot ‘Vrnjeni artikli’ ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru nedelovanja artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila.

DOSTAVA

Cena poštnine znaša 4,50 EUR, ne glede na število naročenih paketov v okviru enega naročila. Pri izbiri dostave v paketomat, je strošek dostave 3,50 EUR. Pri nakupu nad 60,00 eur je strošek poštnine brezplačen.

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, ki je podrobneje opisan TUKAJ

Za dostavo naročil uporabljamo dostavno službo GLS.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev RUMPLKAMRA.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo).

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

– pošiljatelj bo jasno razviden,

– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

VARSTVO OTROK

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Kodeks ravnanja

Kot spletni prodajalec se držimo visokih standardov obravnave naročil, vračil in reklamacij naših strank. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) pa izjavljamo, da nismo podpisnik ali član kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.

Varnostni napotki in opozorila

Varnost in kakovost izdelkov, ki so na voljo v naših prodajalnah je na prvem mestu. Kljub temu pred nakupom izdelka upoštevajte priporočeno najmanjšo oz. najvišjo starost uporabnika, najmanjšo oz. največjo dovoljeno obremenitev izdelka, kakor tudi spretnosti, ki so potrebne za varno in pravilno ter varno uporabo izdelka. Prosimo, upoštevajte tudi sledeča OPOZORILA in VARNOSTNE NAPOTKE!

  1. Igrače, ki niso namenjene za uporabo otrokom, mlajšim od 36 mesecev
    Zavedajte se, da so lahko nekatere igrače nevarne za otroke mlajše od 36 mesecev, zato je na teh igračah navedeno opozorilo:
    ˝OPOZORILO! Ni primerno za otroke mlajše od 36 mesecev.˝ ali ˝OPOZORILO! Ni primerno za otroke, mlajše od treh let.˝

Ta točka se ne uporablja za igrače, ki so zaradi svoje funkcije, dimenzij, značilnosti, lastnosti ali drugih tehtnih razlogov očitno neprimerne za otroke, mlajše od 36 mesecev.

  1. Igrače za prostočasne aktivnosti

Na igračah za prostočasne aktivnosti je navedeno sledeče opozorilo:
˝OPOZORILO! Samo za domačo uporabo.˝
Igračam za prostočasne aktivnosti, pritrjenim na ogrodje, po potrebi pa tudi drugim igračam za prostočasne aktivnosti, so priložena navodila, ki opozarjajo na potrebo po preverjanju in vzdrževanju glavnih delov izdelka (vzmeti, pritrdilnih elementov, opor) v določenih časovnih presledkih in poudarjajo, da lahko pride do padcev ali prevrnitve, če se tako preverjanje ne izvaja (npr. Pred vsako uporabo izdelka preverite njegovo stanje (montaža, zaščita, plastični deli in ali električni deli). Redno preverjajte varnostne  in osnovne elemente in jih po potrebi ponovno zategnite ali pritrdite. V kolikor ugotovite napako, izdelka ne uporabljajte v kolikor ga ne popravite. Neupoštevanje navodil lahko izzove padec, prekuc ali nastanek drugih škod izdelka.) Izdelku morajo biti priložena tudi navodila za pravilno sestavljanje igrače, ki navajajo, kateri deli so lahko nevarni, če niso pravilno sestavljeni. Predloženi morajo biti tudi posebni podatki v zvezi z ustrezno površino, na katero se naj igrača namesti.

Opomba: Igrača za prostočasne aktivnosti je igrača za domačo uporabo, pri kateri podporna struktura med izvajanjem dejavnosti ostaja nepremična, igrača pa je namenjena temu, da lahko otroci izvajajo katero koli od naslednjih aktivnosti: plezanje, skakanje, zibanje, drsenje, guganje, vrtenje, plazenje, lazenje ali katera koli kombinacija teh aktivnosti.

  1. Funkcionalne igrače

Na funkcionalnih igračah je navedeno naslednje opozorilo:
˝OPOZORILO! Igrača se sme uporabljati samo pod neposrednim nadzorom odrasle osebe˝.

Opomba: Funkcionalna igrača je igrača, ki deluje in se uporablja na enak način kot proizvod, naprava ali stroj, namenjen odraslim, in je lahko zmanjšan model takšnega proizvoda, naprave ali stroja.

  1. Kemijske igrače

Na kemijskih igračah je potrebno navesti naslednje opozorilo:
˝OPOZORILO! Ni primerno za otroke, mlajše od (…..- starost določi proizvajalec). Uporabljati pod nadzorom odrasle osebe.˝
Opomba: Za kemijske igrače veljajo zlasti: kompleti za kemijo, kompleti za ulivanje v plastično maso, miniaturne delavnice za keramiko, emajliranje ali fotografijo in podobne igrače, pri katerih lahko med njihovo uporabo pride do kemijske reakcije ali podobne spremembne snovi.

  1. Drsalke, kotalke, rolerji, deske, skiroji in kolesa kot igrače za otroke

Na teh izdelkih, ki se prodajajo kot igrače je potrebno navesti naslednje opozorilo:
˝OPOZORILO! Nositi je treba zaščitno opremo. Ni za uporabo v prometu.˝ Tovrstne izdelke je potrebno previdno uporabljati, saj zahtevajo veliko spretnosti, da bi se izognili padcem ali trkom, zaradi katerih bi lahko prišlo do poškodbe uporabnika ali tretje osebe. Med uporabo je potrebno nositi varnostno zaščitno opremo (čelado, rokavice, ščitnike za kolena, ščitnike za komolce).

  1. Vodne igrače

Na vodnih igračah mora biti navedeno naslednje opozorilo:
˝OPOZORILO! Uporabljajte samo v vodi, primerno plitvi za otroka in pod nadzorom odrasle osebe.˝

Opomba: vodna igrača je igrača, ki je namenjena uporabi v plitki vodi in ki lahko nosi otroka na vodi ali ga pri tem podpira.

  1. Igrače v živilih

Na igračah v živilu ali združenih z živilom mora biti navedeno naslednje opozorilo:
˝OPOZORILO! V živilu je igrača. Priporočen nadzor odrasle osebe.˝

  1. Imitacije zaščitnih mask in čelad

Na teh izdelkih mora biti navedeno naslednje opozorilo:
˝OPOZORILO! Ta igrača ne zagotavlja zaščite.˝

  1. Igrače, ki se z vrvicami, vrvmi, elastikami ali trakovi obesijo čez zibelko, otroško posteljico ali otroški voziček

Na teh igračah mora biti navedeno naslednje opozorilo:
˝OPOZORILO! Da bi preprečili morebitne poškodbe, ki nastanejo, če se otrok zaplete, odstranite igračo, ko se otrok začenja dvigati na roke in kolena v plazeči položaj.˝

  1. Pakiranje dišavnih snovi v vohalnih igralnih ploščah, kozmetičnih setih in okušalnih igrah

Na embalaži dišavnih snovi v vohalnih igralnih ploščah, kozmetičnih setih in okušalnih igrah mora biti navedeno naslednje opozorilo:
˝OPOZORILO! Vsebuje dišavne snovi, ki lahko povzročijo alergije.˝

Opomba: kemijska igrača je igrača, namenjena neposrednemu ravnanju s kemičnimi snovmi in zmesmi in ki se uporablja na ustrezen način glede na starost otroka ter pod nadzorom odrasle osebe. Kozmetični set je igrača, katere namen je, da se z njeno pomočjo otrok nauči izdelave proizvodov, kot so dišave, mila, kreme, šamponi, peneče kopeli, bleščila, ličila za ustnice, druga ličila, zobna pasta in balzami za lase.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Enako velja za video predstavitve, ki so namenjene boljšemu prikazu uporabe artikla, pri katerem pa so lahko uporabljeni rekviziti, ki ne pripadajo k nosilnemu artiklu določene ponudbe, objavljene na spletni strani RUMPLKAMRA.si.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. RUMPLKAMRA, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

GARANCIJA IN STVARNA NAPAKA

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov za vsako kupljeno blago v spletni trgovini https://www.rumplkamra.si v kolikor ima kupljeno blago stvarno napako. Več informacij lahko najdete TUKAJ.

Napaka je v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov.

Vrnjeno blago pošljite na naslov:

SPLETNA TRGOVINA RUMPLKAMRA, BORUT POLANEC s.p.

LOŽANE 6A
2231 PERNICA
SLOVENIJA

Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: spletna.rumplkamra@gmail.com